Dragon Age II - DLC

Dragon Age II - DLC

Oto wszystkie dodatki, które zostały stworzone do drugiej części gry.

 

Kostur Parthalana

Magia zawsze była silnie związana z rodem Hawke. Przekazywane z pokolenia na pokolenie opowieści mówiły o przodku imieniem Parthalan, magu, który dawno temu pomógł zjednoczyć Ferelden pod panowaniem króla Calenhada. Ostatecznie jednak Parthlan stał się jedynie legendą, uciekając przed prześladowaniami Zakonu, ale jego spuścizna pozostaje w rękach jego rodziny - wraz z nadzieją, że kiedyś magowie zyskają wolność, którą Król Calenhad pragnął dać wszystkim ludziom.

Zrozumienie

Jest więcej słynnych mieczy, niż mógłbyś zliczyć. Istnieje ogromna liczba hełmów, potężnych napierśników, sztyletów, a nawet magicznych butów, których nazwy można wymówić jednym tchem. Są mityczne pierścienie, rękawice, sakwy potrafiące przywołać obozowy ogień. Ale pasy? Istnieje tylko kilka pasów wartych wspomnienia...

To właśnie tutaj krasnolud o imieniu Thaulid Hammerspur postanowił pozostawić po sobie ślad. Jak sądził, to właśnie tutaj - pomiędzy tuniką i spodniami - powinien pozostawić po sobie znak.

Był biegły w sztuce kowalskiej, a jako rzemieślnik powszechnie znany i szanowany w Orzammarze, miał dostęp do wszelkiej dokumentacji. Wiedział oczywiście o innych sławnych pasach, nie było w nich jednak poezji, tego specyficznego ducha przeszłości. Umożliwiały jedynie uprawianie salonowych sztuczek i były głównie domeną łuczników. Chciał stworzyć pas, którego klamra świeciłaby z konkretnego, niepowtarzalnego powodu. Nie wiedział tylko, z jakiego...

Pracował nad nim od czasu do czasu, czekając na inspirację. Sam pas nadawał się wtedy jedynie do podtrzymywania spodni i do tego też był używany. Wszystko jednak zmieniło się pewnej pamiętnej nocy, kiedy to, po spędzeniu upojnego wieczoru tapsterowej oberży, wpadł do własnego pieca. Kiedy wymiatano jego szczątki, pośród szarych prochów odnaleziono pasek, któremu, szczęśliwym trafem, nic się nie stało...

Hindsight jest pasem posiadającym dziwaczną zdolność. Jeśli cokolwiek próbowałoby zabić jego właściciela, w tym ostatecznym, krytycznym momencie, pas wyzwala siłę, która może temu zapobiec. Nikt nie wie w jaki sposób udało się to osiągnąć Thaulidowi (i raczej nigdy się już to nikomu nie uda). Kiedy pas znajduje się w świetle, wyraźnie widać, że skóra pokryta jest makabrycznym, wytrawionym lyrium tekstem brzmiącym:

"Thaulid Hammerspur, ogień.

Gorgut Wizjoner, trucizna.

Vil Arak, pchnięty nożem 43 razy.

Haliath Baronet, wiedźmy."

Wiele lat później, pas trafił w twoje posiadanie. Bardzo krótkotrwałe posiadanie...

Książe na wygnaniu

Przeznaczony do kapłaństwa jako młody chłopiec, szlachetny łucznik Sebastian Vael został ponownie wepchnięty do gniazda żmij książęcej polityki,gdy jego rodzina zostaje brutalnie zamordowana, pozostawiając go jako jedynego spadkobiercę. Wybierz, czy pomożesz Sebastianowi pomścić śmierć jego rodziców i odzyskać tytuł czy też skierujesz jego świętą zemstę na twoich przeciwników w Kirkwall.

Zalety:

  • Rozegraj kilka nowych misji w trakcie, których pomścisz zamordowaną rodzinę Sebastiana
  • Dodaj Sebastiana do swojej drużyny, morderczego łucznika, oraz skieruj jego święty gniew na twoich przeciwników
  • Zdobądź nowe przedmioty, których użyjesz w trakcie swojej drogi do władzy

Okowy

Poprawia odporność na działanie żywiołów, zwiększają żywotność oraz kondycję. zabezpieczających uprzęży górniczych, wykonanych z czarnej stali wytapianej w niesławnych hutach Kirkwall, używano już w czasach tevinterskiego panowania w mieście Kajdan.

Miecz Fadeshear

Dusza tego miecza jest stara. Tak stara, jak pierwsi kowale, którzy szukali sposobu na rozprawienie się z koszmarami innego świata. Miecz ten walczył z demonami w niezliczonych walkach. Czasami był trzymany wysoko w górze, świętując zwycięstwo. Czasami leżał złamany obok umierającego właściciela. Po każdej porażce był zabierany, przekuwany i wzmacniany. Fadeshear przeszedł już przez wiele rąk. Teraz twoja kolej na rozprawienie się z demonami, które odważyły się przejść z Pustki przez Zasłonę do twojego świata. Warto dodać, że jego moc rośnie razem z kolejnymi poziomami postaci, ponadto miecz dodaje obrażenia przeciwko demonom i nieumarłym.

  • Jego moc rośnie razem z kolejnymi poziomami postaci
  • Dodaje obrażenia przeciwko demonom i nieumarłym

Lew z Orlais

W najcięższym okresie Letniej Wojny wrzało w całym Orlais. Podczas wojny pojawiali się pretendenci do imperialnego tronu - większość dawno już zapomniana, będąca zaledwie przypisami w rodowych kronikach. Wszyscy jednak pamiętają młodego, szarmanckiego lorda Emile Deveraux, "Złotego Księcia". Pomimo przewagi liczebnej wroga, miał nieprzerwany ciąg zwycięstw, który swój finał miał w siódmej bitwie róż. Trzymając właśnie tę tarczę, przebił się przez straż przednią swojego wuja, by ostatecznie zwyciężyć. Nigdy nie zaznał smaku porażki, a jego końcem okazała się być zemsta zazdrosnego kochanka, który zabił go w środku nocy. Przedmiot oferuje dwa miejsca na runy, dodaje punkty życia i procenty zdobytego doświadczenia.

  • 2 miejsca na runy
  • Dodaje punkty życia
  • Dodaje % zdobytego doświadczenia

Amulet Popiołów

Amulet Popiołów jest podniszczonym fragmentem zwęglonego drewna, zawieszonym na łańcuszku z na wpół wytopionym złotem. Trzymając go nad otwartym ogniem ukaże swoją prawdziwą moc: złoto powróci do swego pierwotnego kształtu, gdy tymczasem drewno zbrązowieje i pokaże swoje słoje. Daje dużą odporność na ogień, dodatkowe obrażenia od ognia i regenerację zdrowia.

Czarne Emporeum

W kryjówce głęboko pod Kirkwall znajdziesz sklep z niesamowitą kolekcją przedmiotów, niektóre na sprzedaż, inne za darmo, uporządkowane od rzeczy zwykłych do mistycznych. Jeden z artefaktów może poliformować twoje ciało, twarz, włosy, oczy - wszystko na nowo. Podarowaliśmy Ci nawet twojego własnego bitewnego mabari, gotowego do walki u Twojego boku. Wystarczy tylko zagwizdać w gwizdek - niezastąpiony w bitwie i kochany w domu. Odwiedź Czarne Emporium dzisiaj, a będziesz wszędzie gotów na przygody. Twoje zaproszenie już czeka!

W skład dodatku wchodzą:

  • Magiczny sklep, w którym kupisz najlepszy sprzęt w grze. Jest on uzupełniony w czasie twoich postępów w grze.
  • Wierny pies mabari, który walczy po twojej stronie w czasie bitwy.
  • Lustro polimorfi. Wejrzyj w nie a będziesz mógł zmienić swój wygląd . Włosy oczy tatuaże oraz więcej wystarczy tylko wcisnąć przycisk .
  • Dostęp do ekskluzywnych sklepów z rzemiosłem oraz magicznymi składnikami.
  • Odkryj Czarne Emporeum i odkryj dziwne sekrety i wiedzę. Bądź pewny, że jest to dziwne miejsce. Będzie to zapewne niezapomniane.

Zbroja Sir Isaaca

Mrożące krew w żyłach opowieści Sir Isaaca z Clarke są ulubionymi tematami bardów we wczesnych godzinach nocnych. W zawilgoconych tawernach na wskroś całego Thedas te wypełnione grozą opowieści porywają słuchaczy i przynoszą koszmary dla ludzi o słabych nerwach.

Właściwości zbroi:

  • Buty Sir Isaaca:
    • zwiększają pancerz;
    • wymagana wysoka zręczność i spryt;
  • Zbroja Sir Isaaca:
    • ciężka zbroja;
    • zawiera miejsce na runę;
    • wymagana wysoka zręczność i spryt;
  • Rękawice Sir Isaaca:
    • zwiększają pancerz;
    • wymagana wysoka zręczność i spryt;
  • Hełm Sir Isaaca:
    • zawiera miejsce na runę;
    • zwiększa pancerz;
    • premia do obrażeń krytycznych;
    • wymagana wysoka zręczność i spryt;

Moc Evra

Gdy Evra zyskał sławę po zwycięstwie nad Siostrami Krwi z Vehnstel, nosił swój pierścień. Pomimo, iż rozmiar pierścienia budził ogromne zainteresowanie, Evra używał go do praktyczniejszych celów: pokonywał, nim demony, czasami powalał je jednym ciosem.

Pas z trofeami Evra

Ten przerażający pas jest wypełniony gigantycznymi zębami potworów , odłupanymi ostrzami, skrawkami futra i kawałkami zbroi. Powiadają, że każdy z tych kawałków - jest trofeum zdobytym podczas jego przygód.

Aura wiary

Po zapobiegnięciu katastrofy w Kręgu Markham. Erva otrzymał pierścień od pierwszego zaklinacza. Chociaż Air zaufania nie jest tak sławny, jak inny pierścień, powiadają, że Evra nosił go zawsze, nawet podczas snu. Dokładne magiczne właściwości Airu zaufania są przedmiotem wielu spekulacji wśród bardów.

Rodzinny herb Ivo

Przez te wszystkie lata herb domu Ivo zmieniał się, stał się bardziej ozdobą niż herbem projektu patrona Ivo. Ten starożytny złoty amulet zawiera oryginalny herb rodu Ivo. Pomimo zwykłych wzorów, proste linie wywołują głębokie uczucie inspiracji.

Niebieski Płomień Dury

Ten wyblakły srebrny amulet przeszedł przez wiele rąk na przestrzeni lat. Granatowy szafir prawie świeci w świetle. Chociaż czas zatarł jego złożone wzory, ten amulet jest pełen majestatu.

Brzytwa Hayder'a

Starożytne krasnoludzkie ostrze zwiększające zdrowie,manę i umiejętności bojowe w pełnej wersji gry.

Lament Lothering

Napisane przez Fereldeńską uchodźczynię w czasie jej ucieczki przed Plagą, ta księga zawiera poematy o dotkliwych wspomnieniach - smutnych wspomnieniach o tym, co musiała zostawić za sobą. Czytelnicy na pewno skorzystają z jej doświadczenia. (Zwiększa doświadczenie po przeczytaniu).

Odległe Klify Kirkwall

Napisane przez Fereldeńską uchodźczynię w czasie jej ucieczki przez Plagą, księga ta zawiera poematy opisujące jej marzenia o nowym początku w Kirkwall, mieście za morzem. Czytelnicy wzbogacą się o jej poglądy. (Daje pieniądze w momencie przeczytania).

Pierścień Szeptów

Posłuchaj. Słyszysz to? Delikatny szmer, na granicy słyszalności. Nie? Niektórzy to słyszą, inni nie - cóż, przynajmniej nie od razu. Ale w końcu każdyusłyszy. Dochodzi on z tego pierścienia. "Stary jak stworzenie", powiedział Dalijczyk, od, którego go kupiłem. Możesz dostrzec ledwie widoczne znakiKręgu, o tutaj. Kiedy usłyszałem ten dźwięk pierwszej nocy, chwyciłem miecz i zawołałem "Intruz!" Nikogo jednak nie było. Tylko pierścień.Przeprowadziłem potem małe śledztwo. Wykonał go obłąkany Formari. Jest potężny, to na pewno. Jeden z uczonych sądził, żejeśli zdołasz zrozumiećszepty, nauczysz się... czegoś. Pierścień został mu odebrany, a on prosił i błagał, żeby go zwrócili. Twierdził, że niemal go już słyszy, prawie rozumie.Jedno jest pewne: w tym pierścieniu jest coś więcej, niż widać na pierwszy rzut oka.

Ostatnie zarejestrowane słowa Arla Theo Renly'ego przed samobójstwem w Południowym Foxlington

O Rzeczach Ocalonych

Napisany przez fereldeńską uchodźczynię podczas ucieczki przed Plagą, ten tom poezji opisuje jej walkę o ochronę swojej przeszłości i trzyma się kilku fizycznych pamiątek, które przyniosła ze sobą do obcych krain. Czytelnicy z pewnością będą oczarowani książką.

Buty Lodowych Pustkowi

Ludzie lodu natknęli się na te buty, kiedy przebijali się przez zamarznięte góry. Większość znajdowanych przez nich gruzowisk i przedmiotów byłauwięziona w grobowcach z lodu, jednak owo obuwie znaleziono w przepastnej lodowej jaski, która utworzyła się wokół tych odpornych na mrózbutów.

Antiviańska Garotta

Skoro te tak zwane "Kruki" są takie legendarne, dlaczego wciąż natrafiasz na ich rzeczy na sprzedaż? Czy aż tak bardzo potrzebują pieniędzy? Jasne,niezły mi zabójca - musi wymienić pas na trucizny czy coś. Jedyna inna możliwość jest taka, że ktoś zerwał go ze zwłok jednego z tych gości. Kto, więcchce zatrudniać owych budzących grozę zabójców? Albo ciągle spadają, im portki albo mają masę kumpli, którzy jeden po drugim kopią w kalendarz.Zapewniam cię, to wspaniały pas - najlepszy jaki widziałem. Ale dałbym sobie spokój z tymi wszystkimi bzdurami o Krukach.

Zbroja Smoczej Krwi

Stworzone na zlecenie cieszących się złą sławą łowców smoków z Nevarry, zbroje te zostały wykute w czasach, kiedy te potężne bestie były niemal wymarłe. Dzięki zawartej w nich krwi smoków, noszącego tę zbroję łatwiej byłoby pokonać człowiekowi, niż skrzydlatym, ognistym potworom.

Antiviańska Żmija

Te jaskrawo pomalowane łuki są cennymi skarbami pośród Antiviańskich piratów, Deszcz strzał może wyczyścić pokład nadpływającego statku i podpalić jego żagle.

  • 64 obrażeń fizycznych (60 obrażeń na sekundę )
  • slot na runę
  • +5% do szybkości ataku
  • +13% do obrażeń od natury

Odwaga Apostaty

Pośród magów wciąż da się słyszeć szepty o Calecie Renegacie. Szukając ucieczki spod jarzma templariuszy, uciekł od Zakonu z grupą najbardziej swoich najlojalniejszych akolitów. Dotarli do gór przed zimowymi zamieciami i żyli tam jako wolni ludzie przez jeden wspaniały sezon. Wiosenne roztopy przyniosły jednak ze sobą armię najemników, opłacanych i prowadzonych przez Zakon Templariuszy. Chcąc uniknąć rozlewu krwi, Caleth i jego lojalni akolici poddali się bez walki i pozwolili, aby poddano ich Wyciszeniu.

  • +13 obrażeń od natury
  • 1 slot na runę
  • +13% obrażeń od zimna
  • +422 odporności na zimno

Potęga Stena

Ten ciężki miecz qunari jest doskonale wyważony, Choć brak jest nacięć na ostrzu, ślady krwi na skórzanej rękojeści wskazują , że miał on swój udział w bitwie.

  • 20 obrażeń fizycznych (33 obrażenia na sekundę)
  • 2 sloty na runy
  • +5 % do szybkości ataku

Pierścień Elastyczności

Ten stalowy oszlifowany pierścień pulsuje tajemniczą energią.Im mocniej bije twoje serce, tym większy jest jego blask.

  • +1 do wszystkich atrybutów
  • +2% do odporności na magię

Tarcza Poszukiwacza

Ozdobiona symbolami templariuszy Zakonu i mocno poznaczona śladami użytkowania, ta wielka żelazna tarcza nosi niewidzialny ciężar. Zapewnia ona osłonę przed magią, aby lepiej chronić Poszukiwaczy, którzy używają jej podczas pościgu za apostatami.

  • 79 do pancerza
  • 1 slot na runę
  • +8 do pancerza
  • +6% do odporności na magię

Pakiet przedmiotów dla wszystkich klas

UWAGA: TEN OGÓLNOKLASOWY PAKIET ZAWIERA W SOBIE PAKIET PRZEDMIOTÓW DLA MAGA, PAKIET PRZEDMIOTÓW DLA ŁOTRZYKA ORAZ PAKIET PRZEDMIOTÓW DLA WOJOWNIKA, Z KTÓRYCH KAŻDY JEST TAKŻE DOSTĘPNY OSOBNO.

Pełna kolekcja broni, pancerzy oraz akcesoriów dla Ciebie oraz Twoich towarzyszy.

Pakiet przedmiotów dla Magów

Pamiątki Malcolma i Leandry Hawke przeszły teraz w ręce ich dzieci. Kontynuuj tę historię i napisz kolejny rozdział rodowej sagi.

Ten pakiet zawiera relikwie o niewyobrażalnej mocy, z których może korzystać twój mag lub magicznie uzdolnieni towarzysze.

Pakiet przedmiotów dla Łotrzyków

Tutaj zebrane są okryte legendami przedmioty najbezczelniejszych łajdaków, którzy kiedykolwiek kroczyli po świecie Dragon Age. Dołącz do szeregów słynnych kłamców, zawadiaków i skrytobójców, albo po prostu naciesz się faktem, że może i byli nieźli, ale teraz ich graty są twoje.

Ten pakiet zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla twojego łotrzyka oraz członków drużyny kroczących tą ścieżką.

Pakiet przedmiotów dla Wojowników

Pierwszy właściciel tej bezcennej kolekcji został brutalnie zamordowany. Jego dobytek został skradziony, a każdego, kto ośmielił się go przejąć, spotkał krwawy zgon. Każdy z tych przedmiotów byłby królewskim darem dla wojownika, ale czy ośmielisz się ściągnąć na siebie gniew zamordowanego rycerza?

Ten pakiet zawiera zbiór pancerzy, broni i akcesoriów dla twojego wojownika i kompanów z drużyny kroczących tą samą ścieżką.

Dziedzictwo

Stań naprzeciw nowych mrocznym pomiotów, wykuj nową potężna broń i stań twarzą w twarz z prastarym złem.

Ścigany przez potężny kartel, który poluje na "krew Hawka", musisz zakończyć te irytujące ataki. Opuść Kirwall i udaj się w podróż do więzienia Szarej Straży, aby znaleźć i ustalić powód tej agresji, jak i odkryć również straszną prawdę o dziedzictwie Hawke. Zagraj nim w każdym momencie fabuły DA II, stań przeciwko nowym rodzajom pomiotów, wykuj potężną broń oraz stań twarzą w twarz z prastarym złem.

Zalety:

  • Odkryj bolesna prawdę o dziedzictwie Hawke'ów;
  • Odwiedź kilka nowych lokacji zawierających więzienie wybudowane przez Szarą Straż;
  • Otrzymaj potężną klasową broń, którą możesz ulepszać przez swoje wybory.

Pakiet wszystkich klas II

UWAGA: TEN PAKIET PRZEDMIOTÓW DLA WSZYSTKICH KLAS ZAWIERA SKŁADNIKI PAKIETU MAGA II, PAKIETU ŁOTRZYKA II ORAZ PAKIETU WOJOWNIKA II. KAŻDY Z NICH MOŻNA RÓWNIEŻ NABYĆ OSOBNO.

Nie musisz wybierać! Ten pakiet zawiera zbiór pancerzy, broni i akcesoriów dla twojej postaci i towarzyszy z drużyny, niezależnie od tego, jaką parają się profesją.

Pakiet Maga II

Gdy opowiada się historie o największych magach wszech czasów, zawsze pojawia się jedno imię - Aldenon Mądry. Tylko ci, którzy są godni jego spuścizny, otrzymują jego mistyczne artefakty. Teraz przyszła kolej na ciebie.

Ten pakiet przedmiotów zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla magicznie uzdolnionej postaci i magów z twojej drużyny.

Pakiet Łotrzyka II

Loghain, nim został generałem, był niesławnym bandytą. Duncan, zanim wstąpił do Szarych Strażników, nie był o wiele lepszy. Teraz ich potężne relikwie mogą należeć do ciebie!

Ten pakiet przedmiotów zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla będącej na bakier z prawem postaci i łotrzyków z twojej drużyny.

Pakiet Wojownika II

Barbarzyńców Fereldenu można spotkać we wszystkich krainach między Górami Mroźnego Grzbietu i mrocznymi mokradłami Głuszy Korcari. Odpierali najazdy imperiów, prowadzili święte wojny i kładli kres Plagom. Wewnątrz znajdziesz najpotężniejszą broń i pancerze nieugiętych barbarzyńskich bohaterów.

Ten pakiet przedmiotów zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla postaci wiodącej żołnierskie życie oraz dla wojowników z twojej drużyny.

Znak Zabójcy

Rozpocznij emocjonującą przygodę pełną podstępów i intryg w Znaku Zabójcy, najnowszym dodatku do Dragon Age II. W tej nowej, trzymającej w napięciu opowieści, do Hawke dołącza tajemnicza elfia zabójczyni, Tallis. Przemawiająca głosem aktorki Felicii Day, ta nowa członkini drużyny posiada swój własny, unikalny system walki i intrygującą historię. Z Tallis u boku, musisz zinfiltrować orlezjańską posiadłość poza murami Kirkwall i ukraść cenny relikt. Odnajdziesz szereg imponujących broni i ekwipunku, a także zmierzysz się z nowymi, wymagającymi przeciwnikami na drodze do zdobycia Serca Wielu.

  • Zinfiltruj Orlezjańską posiadłość z dala od przygody w Kirkwall na kilku nowych poziomach.
  • Imponujący nowy ekwipunek dla każdego członka twojej drużyny.
  • Zanurz się głębiej w historię Dragon Age i poznaj więcej tajemnic odnośnie Orlezjan i Qunari.
  • Zwerbuj nowego członka drużyny, elfią zabójczynię Tallis z własnym, unikalnym stylem walki.
  • Wymagający nowi przeciwnicy i starcia z bossami, włączając straszliwą Wywernę.

Głęboka Zieleń

  • 4% obrażeń od natury
  • 6% do uzdrowienia postaci
  • + 127 odporności od natury
  • + 8% szansy na śmiertelny cios
  • Lepsze łupy z ciał wrogów

Pas Wielkiego Lorda

  • +18 ataku
  • +9 do obrony

Z wrogów wypada więcej złota.

Musisz zdobyć osiągniecie z każdego z trzech DLC.

Naszyjnik Porannego Mrozu

  • +7% do obrażeń fizycznych
  • +169 do odporności na zimno

Wrogowie zostawiają lepszy sprzęt.

Herb Rodu Hawke

  • + 9 do obrony
  • + 1 do pancerza

Niewrażliwość na odrzucenie

Obręcz Skradzionych Cieni

  • + 1 do zręczności
  • + 2 do prędkości regeneracji many/ wytrzymałości

Premia do rozbrajania pułapek

Premia do otwierania zamków

Kryształ Ogniskujący z Arlathanu

  • + 19 do many/ wytrzymałości
  • + 2 do prędkości regeneracji many/ wytrzymałości
  • - 7 do poziomu zagrożenia

Kiedy już uciekniesz przed bezpośrednim zagrożeniem, udaj się do domu, by znaleźć nową nagrodę w swoim kufrze.


Drukuj