Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Talenty

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Talenty

W raz z dodatkiem pojawiły się nowe talenty. Oto one:

Talenty Łotrzyka :

 

 

 

Cios w serce

Łotrzyk uderza z ogromną precyzją, starając się jednym ciosem wykończyć osłabionego przeciwnika. Jeśli atak się powiedzie, cel na poziomie elitarnym lub niższym ginie na miejscu, o ile jego żywotność jest wystarczająco niska. Jeżeli atak nie uśmierci celu, zadaje mu zamiast tego trafienie krytyczne.

Duch

Łotrzyk wtapia się w cień, przez jakiś czas automatycznie unikając fizycznych ataków przeciwników.

Słabe punkty

W tym trybie łotrzyk wykazuje słabe punkty przeciwników, uderzając każdy cel w sposób zwiększający przez jakiś czas wszelkie obrażenia odnoszone przez danego wroga, niezależnie od ich źródła.

Mgnienie

Śmiercionośna szybkość łotrzyka jest niezrównana. Na zaznaczonym terenie łotrzyk porusza się tak szybko, że staje się niewidoczny, biegając od celu do celu i zadając każdemu ciosy w czułe miejsca.

 

Talenty Wojownika:

 

Drugi Oddech

Wieloletni trening daje wojownikowi dostęp do najgłębszych zasobów energii, dzięki czemu w jednej chwili może prawie całkowicie odnowić swe zapasy wytrzymałości.

Dola Sługi

Wojownik wyprowadza cios z zamiarem zlikwidowania najsłabszego celu. Udany atak automatycznie zabija przeciwnika normalnego lub niższego poziomu, zadaje podwójne trafienie krytyczne elitarnemu wrogowi, zaś bossowi zadaje zwyczajne trafienia krytyczne.

Ciężka zniewaga

Plugawe obelgi przyciągają uwagę wszystkich pobliskich wrogów sprawiając, że porzucają swe aktualne ofiary i atakują wojownika.

Masakra

Wojownik wykonuje śmiercionośny zamach, automatycznie zabijając pobliskich wrogów niższych poziomów i zadając trafienie krytyczne elitarnym celom. Bossowie otrzymują jednak normalne obrażenia.

 

Dwie bronie:

 

Podwójny cios

Dwa niszczące ciosy po kolei zadają automatyczne trafienie krytyczne. Zdolność Czuły Punkt zwiększa obrażenia przy każdym trafieniu. Jeśli cel został trafiony Poniżej Pasa, nie Mozę się poruszać przez jakiś czas.

Czuły Punkt

Postać uzbrojona w dwie bronie stanowi niszczycielski żywioł, otrzymując trwałe premie do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Zdolność Podwójny Cios zadaje dodatkowe obrażenia od utraty krwi.

Poniżej Pasa

Postać atakuje nogi otaczających ją wrogów, na pewien czas zmniejszając ich prędkość ataku i poruszania się. Jeśli wróg krwawi już po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię.

Nieustanny Grad Ciosów

Postać wyznacza przeciwnika do zabicia i atakuje go szybko i wielokrotnie, za każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, lub dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeśli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeśli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia.

 

 

Łucznictwo:

 

 

Celność

Dopóki ten tryb działa, umysł łucznika zajęty jest wyłącznie trajektorią następnego strzału, co daje postaci premie do ataku, obrażeń oraz szansy na trafienie krytyczne z broni strzeleckiej, zaś wszystkie te premie zależą od współczynnika zręczności łucznika.

Spowolnienie Czasu

Silne skupienie spowalnia czas postrzegany przez łucznika, w praktyce redukując szybkość ruchu pobliskich wrogów, póki ten tryb działa, za wyjątkiem przeciwników elitarnych lub silniejszych. Niestety ta głęboka koncentracja ciągle zużywa wytrzymałość.

Strzał Rozpryskowy

Łucznik wypuszcza specjalną strzałę, która zadaje celowi potrójne trafienie krytyczne, a następnie rozpryskuje się, zadając połowę tych obrażeń wszystkim, którzy mieli pecha stać w pobliżu. Może ranić sojuszników.

Deszcz Strzał

Łucznik wystrzeliwuje prosto w niebo wiele strzał, które po pewnym czasie spadają na wyznaczony obszar. Może ranić sojuszników.

 

Broń i tarcza:

 

 

Moloch

Jeśli tryb ten jest aktywny, silna budowa ciała sprawia, że postać powala wrogów stojących jej na drodze. Każde powalenie zużywa niewielką ilość wytrzymałości.

Skorupa

Żaden atak nie przejdzie do końca przez tarczę. Przez średni okres wszelkie obrażenia są zredukowane, zależnie od modyfikatora kondycji postaci. Pawęż Wieków czyni postać całkowicie odporną na obrażenia przez pierwszą połowę czasu trwania zdolności.

Aura Bezczelności

W tym trybie postać przyjmuje agresywną postawę, nieustannie prowokując pobliskich przeciwników, lecz również ciągle zużywając wytrzymałość.

Pawęż Wieków

Wojownik osiąga jedność ze swą tarczą. Wykorzystując zdolność Skorupa, postać staje się na pewien czas całkowicie niewrażliwa na obrażenia.

 

Broń dwuręczna:

 

Zamaszysty Atak

Potężny cios wycina trójkąt wśród wrogów, zadając pierwszemu celowi trafienie krytyczne, a reszcie przeciwników normalne obrażenia. Trafieni przeciwnicy padają na ziemię, o ile nie przejdą testu na odporność fizyczną.

Dwuręczny Wstrząs

W tym trybie każdy cios dwuręczną bronią tej postaci tworzy wstrząsy, raniące innych przeciwników w pobliżu celu. Ten tryb ciągle zużywa wytrzymałość.

Natarcie

Postać czyni kilka kroków naprzód, zadając zamaszyste ciosy rażące wielu wrogów naraz.

Niszczycielski Wir

W tym trybie postać nieustannie wiruje, atakując otaczających ją wrogów i zadając im zaciekłe ciosy. Niestety każdy taki cios zużywa wytrzymałość. Ten tryb musi być aktywowany tylko w trakcie walki.

 

 

 


Drukuj