Dragon Age: Początek - Klasy

Dragon Age: Początek - Klasy

Każda z postaci w grze Dragon Age: Początek specjalizuje się w jednej z trzech profesji: wojownik, mag lub łotrzyk. Wybór danej klasy zależy oczywiście jaki styl gry wolimy. Ciekawym elementem jest również to, iż na 7-ym i 14-ym poziomie doświadczenia każdy bohater będzie mógł wybrać specjalizację, zapewniające unikalne talenty i premie do umiejętności. Dzięki temu gra stanie się o wiele ciekawsza.

Poniżej znajdziecie, krótki opis poszczególnych klas.

Wojownik

Osoby, dla których walka mieczem nie jest niczym nowym. Są mistrzami w tym fachu. Doskonale walczą w zwarciu, ja i na dystans. Potrafią zadać ogromne obrażenia, jak również wiele wytrzymać. Bardzo dobrze rozumieją również zagadnienia z zakresu taktyki i strategii. Jak widać SA dość wszechstronni. Dostępne specjalizacje: Berserker, Templariusz, Czempion, Łupieżca

Premie rasowe: +4 do siły, +3 do zręczności, +3 do kondycji

Mag

Magia może być bardzo niebezpieczna dla wszystkich, którym brakuje siły woli. Jednak dla tych, którzy potrafią ją okiełznać, staje się potężna bronią. Z reguły magowie żyją w odosobnieniu, gdyż złe duchy pragnące przedostać się do krainy żywych, używają magów jak portali przejściowych, sprawiając, że nie tylko oni, ale wszyscy wokół nich znajdują się w ciągłym niebezpieczeństwie. Dostępne specjalizacje: Uzdrowiciel Dusz, Zmiennokształtny, Mistyczny Wojownik, Mag Krwi

Premie rasowe: +5 do magii, +4 do siły woli, +1 do sprytu

Łotrzyk

Łotrzykowie (złodziejaszki) to wszechstronnie uzdolnienia i wyszkoleni poszukiwacze przygód wywodzący się z najróżniejszych zawodów. Prawie wszyscy z nich potrafią otwierać zamki i wykrywać pułapki, dzięki czemu są bardzo cennym nabytkiem do naszej drużyny. Potrafią zadać śmiertelny cios w plecy zaskoczonemu przeciwnikowi. Dostępne specjalizacje: Łowca, Bard, Szampierz, Skrytobójca

Premie rasowe: +4 do zręczności, +2 do siły woli, +4 do sprytu

Drukuj