Dragon Age: Początek - Kody

Dragon Age: Początek - Kody

Kody do gry Dragon Age: Początek.

Uwaga! Jeżeli nie chcecie popsuć sobie radości z gry, nie zaglądajcie do tego tematu! Używacie ich na własne ryzyko!

Zacznijmy od tego, że kodów w Dragon Age nie możemy użyć dopóki nie przejdziemy gry. Teraz konkrety:

Proces używania kodów w Dragon Age wymaga pewnych przygotowań. Nie bójcie się, nie będzie to, aż tak skomplikowane. ;)

Otóż, utwórz na pulpicie skrót do pliku .exe gry (domyślnie znajduje się w C:\Games\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe). Teraz kliknij na utworzonym skrócie prawym przyciskiem myszki, wybierz "właściwości" i w polu "Element docelowy" dopisz -enabledeveloperconsole. Powinno to wyglądać w ten sposób: C:\Games\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe -enabledeveloperconsole. Zapisz zmiany. Teraz otwórz plik keybindings.ini, znajdziesz go w folderze Moje Dokumenty\BioWare\Dragon Age\Settings. Uruchom grę i podczas rozgrywki naciśnij klawisz ~ (tylda).

Listę kodów zamieszczam niżej (w przyszłości, kodów może by więcej):

runscript pc_immortal - Nieśmiertelność (Postać gracza będzie otrzymywać obrażenia, ale nie zginie)

runscript healplayer - Uleczenie drużyny gracza

runscript zz_money [LICZBA] - Gracz otrzymuje określoną ilość złota

runscript addxp [LICZBA] - Gracz otrzymuje określoną ilość punktów doświadczenia

runscript warrior - Zmiana postaci gracza w wojownika (2 poziom doświadczenia)

runscript rogue - Zmiana postaci gracza w złodzieja (2 poziom doświadczenia)

runscript wizard - Zmiana postaci gracza w maga (2 poziom doświadczenia)

runscript addtalent [LICZBA] - Dodaje talent lub zaklęcie o konkretnym numerze

runscript removetalent [LICZBA] - Usuwa talent lub zaklęcie o konkretnym numerze

runscript zz_addapproval [CYFRA] [LICZBA DWUCYFROWA] - Dodaje reputację drużyny;

Cyfra określa kompanię, a liczba wartość reputacji

runscript bowlingforferelden - Tworzy wokół gracza tarczę, która odpycha przeciwników

runscript ai off - Wyłącza sztuczną inteligencję (AI)

runscript killallhostiles - Zabija wszystkie wrogie jednostki na mapie

runscript selectparty - Ekran wyboru drużyny

runscript zz_dropparty - Usunięcie całej drużyny

runscript zz_addparty - Likwiduje limit postaci w drużynie gracza

runscript zz_addparty [IMIĘ] - Dodaje do drużyny postać NPC o wpisanym imieniu

runscript chargen - Ekran Origin

runscript zz_talk_nearest - Rozmowa z najbliższą postacią NPC

runscript zz_pre_strategy - Teleportuje drużynę gracza do Duncan's fire w Ostagar

runscript zz_pre_demo2 - Teleportuje drużynę gracza do Ostagar

Triki z kodami w Dragon Age: Początek

(również używacie na własną odpowiedzialność)

1) Zacznij od wybrania się do obozu drużyny i zapisania stanu gry. Spróbuj przekazać danej osobie kilka różnych prezentów (dwa-trzy), zapamiętaj przy których zdobyłeś najwięcej punktów relacji (więcej niż +1) i załaduj poprzedni stan. Trik ten można również stosować w budowaniu relacji poprzez odbywanie rozmów z sojusznikami, tak by wybierać te opcje dialogowe, które będą w największym stopniu zgodne z ich przekonaniami (punkty są w tym przypadku przyznawane po zakończeniu rozmowy).

Zauważ, że jeżeli większość towarzyszy odmawia przyjęcia danego przedmiotu to jest to dowód na jego unikalność. Oznacza to, że odnajdując "pasującego" do niego sojusznika możesz liczyć na duży przyrost w punktach relacji, a nawet na załączenie rozmowy czy uaktywnienie pobocznego questu.

2) Średnie i duże smoki

W trakcie nielicznych potyczek ze smokami średniej i dużej wielkości próbuj ustawiać się w wąskich przejściach, a istnieje duża szansa na to, że bestie mogą się zaklinować. W przypadku pojedynku toczonego na szczycie zburzonej świątyni mogą to być również ruiny zlokalizowane w centralnej części mapy.

3)Usuwanie niewygodnych osób z drużyny

Jeśli masz zamiar podjąć decyzję niezgodną z przekonaniami danego sojusznika (np. zabić niewinną osobę) to odpowiednio wcześniej pozostaw go w obozie, tak by nie stracić w ten sposób cennych punktów relacji. Uznanie w ich oczach można bowiem zyskiwać lub tracić jedynie wtedy gdy są aktywnymi członkami zespołu.

Temat, z oczywistych przyczyn, będzie podlegał modernizacji i uzupełnieniom


Drukuj