Dragon Age: Początek - Rasy

Dragon Age: Początek - Rasy

Grając w Dragon Age: Początek mamy możliwość wcielenia się w jedną z trzech ras: ludzi, elfów lub krasnoludów.

Nasza decyzja będzie miała ogromny wpływ na premie do konkretnych atrybutów, oraz na możliwości wyboru "początku", co wiąże się oczywiście ze znaczącymi zmianami w grze. Tak więc jeżeli chcemy doświadczyć wszystkiego, co przygotowali dla nas twórcy gry powinniśmy zagrać raz jedną rasą, potem drugą, a następnie trzecią.

Człowiek

Ludzie są najliczniejszą, ale i najbardziej podzielona rasą ze wszystkich. Jak się możemy dowiedzieć - tylko cztery razy zdarzyło się, by wszyscy zebrali się pod jednym sztandarem. - W społeczności ludzi bardzo ważna role odgrywa religia i Zakon. Można powiedzieć, że są to ich podstawy do doskonałego życie duchowego.

Ludzie mogą być zarówno świetnymi wojownikami, łotrzykami lub magami. Premie rasowe: +1 do siły, +1 do zręczności, +1 do magii, +1 do sprytu Dostępne pochodzenia: Człowiek szlachcic, Magin.

Elf

Elfy zostały w większości zniewolone tracąc w ten sposób prawie cały dobytek i dorobek kulturalny. Ostały się jedynie plemiona dalijskich elfów, które kurczowo trzymają się prastarych tradycji dochowują wierności dawnym bogom. Są doskonałymi łucznikami i myśliwymi. Przemierzają stare lasy, gdyż gdzie indziej nie są mile widziane.

Elfy mogą być wojownikami, łotrzykami lub magami. Premie rasowe: +2 do siły woli, +2 do magii Dostępne początki: Dalijski elf, Magin, Miejski elf.

Krasnolud

Krasnoludy silnie podlegają hierarchii kast oraz tradycji. Od niepamiętnych czasów prowadzą zaciętą, ale z góry skazaną na porażkę wojnę z mrocznymi pomiotami w obronie ostatniej twierdzy swego rozległego niegdyś królestwa.

Krasnoludy nie mogą stać się magami, gdyż są odporne na wszelkie formy magii. Premie rasowe: +1 do siły, +1 do zręczności, +2 do kondycji, 10% szans na odparcie wrogiej magii Dostępne początki: Krasnolud plebejusz, Krasnolud szlachcic.

 

 

 

Drukuj