Pewnie każdy z Was zastanawia się dlaczego tak zmarnowali Dragon Age II i pozbawiono go "serca". Dlaczego doświadczamy powtarzających się lokacji? Firma BioWare udzieliła właśnie odpowiedzi w wywiadzie , z którego dowiadujemy się co stało się z serią, którą od pierwszej części gry każdy chwalił. Oto link do artykułu.
Czy zastanawialiście się kiedyś jak powstało Dragon Age II? Dlaczego nie możemy śledzić dalszych losów naszego bohatera/bohaterki z pierwszej części gry? Jeżeli tak i interesuje Was droga od pomysłu do finalnego produktu, to na łamach Gamasutry pojawił się bardzo interesujący artykuł. David Gaider, jeden z pracowników BioWare, opowiedział jak powstała druga cześć Dragon Age. Przetłumaczony tekst znajdziecie pod tym linkiem. Zapraszam do czytania i komentowania.
Nie sposób zaprzeczyć, że firma BioWare ma najbardziej utalentowanych fanów na świecie. Twórcy poprosili o zgłoszenia swoich prac dotyczących Dragon Age, Mass Effect i innych gier ich autorstwa. Niedawno pojawiła się strona, gdzie możecie zobaczyć te niesamowite prace, jakie nadesłali gracze z całego świata. Prawda, że robią wrażenie?
Po informacji, że Dragon Age II został usunięty ze sklepu platformy Steam, wszyscy zadawali sobie to samo pytanie: dlaczego?
Ciągła kłótnia Electronic Arts i Valve "pochłania" wiele ofiar. Crysis 2 został usunięty z oferty sklepu platformy Steam, od niedawna krążą plotki, jakoby Battlefield 3 miał podzielić jego los.
Dzisiaj swoją premierę ma najnowsze DLC do Dragon Age II. Dodatek pozwoli nam zwiedzić kilka nowych lokacji, sprawdzić swe siły w starciu z nowymi przeciwnikami, a także poznać mroczną historię rodziny Hawke. Dziedzictwo zaliczyło niewielką obsuwę, a to wszystko przez wagę pliku exe. Aby rozpocząć przygodę należy wróć do swojego domu w Kirkwall i poszukać Pamiątki Dziedzictwa.