Co dalej z Mrocznymi Pomiotami?

Jeśli jesteście ciekawi, co dalej z pomiotami i czy odegrają jeszcze jakaś rolę, to mam dla Was nowe wieści w tej sprawie. David Gaider, główny scenarzysta gry, wyjaśnił, że Mroczne Pomioty to ważna część świata, ale nie chcą skupiać się tylko na nich. W chwili obecnej nie są tak ważni, jak w Początku. Po więcej informacji zapraszam do dalszej części newsa.

Czy Mroczne pomioty są nadal ważne?


Oczywiście, dla uniwersum. Nie dla historii, którą aktualnie podążamy. Ale w każdej chwili mogą stać się ponownie istotne. Jeśli ktoś utrzymuje, że były one ważne w DA: Początek i dlatego powinny pozostać osią historii to ok, ale wtedy nazwalibyśmy grę tak by jakoś bardziej nawiązywała do pomiotów.

DA nigdy nie było planowane jako pojedyncza fabuła albo trylogia dotycząca jednego tematu, tak było z Mass Effect. Nigdy nie powiedzieliśmy czegoś takiego o DA. Tak na prawdę to od razu twierdziliśmy coś przeciwnego. Jeśli ty i tak wolisz żeby wszystko dotyczyło pomiotów, to super, ale my tego nie zrobimy.

David Gaider

 


Drukuj