Dragon Age III będzie połączeniem najlepszych rzeczy z DA i DA II

Podczas targów Gamescom jeden z zagranicznych serwisów PC Gamer miał okazję porozmawiać z jednym z pracowników BioWare, Rayem Muzyką. Redaktorzy zapytali oto jaka przyszłość czeka serię Dragon Age. Przetłumaczony artykuł znajdziecie w rozwinięciu.

Podczas Gamescomu mieliśmy okazję porozmawiać z Rayem Muzyką, zapytaliśmy o podzielone opinie o Dragon Age 2 oraz co planuje BioWare w związku z Dragon Age III."Zespół przygotuje kilka nowości, które będą niespodzianką dla obu grup fanów, zarówno starych jak i nowych - Dragon Age Początek i Dragon Age II" - mówi.


Dragon Age II otrzymała wiele różnych ocen, kiedy została wydana na początku tego roku. Niektórzy nienawidzili jej, innym się podobało. Poprosiliśmy Raya, aby opowiedział, dlaczego jego zdaniem Dragon Age II otrzymał takie różne opinie od fanów i krytyków.

"To bardzo interesujące, bo pierwsze recenzje - liczba opinii były bardzo podzielone, przerażające. Mieliśmy aż 90 recenzji na plus, również od fanów, myślę, że w niektórych przypadkach niektórzy oczekiwali podobieństwa do Dragon Age Początek, ale istnieje rozbieżność zdań" - mówi Ray.

"Jedna z podstawowych zalet BioWare to to , że traktujemy opinie naprawdę poważnie, a wiemy, że fani spodziewali się podobieństw bardziej do Dragon Age Początek - mamy na to odpowiedź - nie chcemy tego ignorować, musimy coś z tym zrobić".

To nie oznacza,że BioWare ma zamiar wycofać się i wrócić do systematycznego tempa z gry Dragon Age Początek.

"Mamy również obowiązki wobec naszych nowych fanów" - dodaje Ray -"tych, którzy byli zaskoczeni i zadowoleni z nowego podejścia do akcji i walki.

"Co musimy zrobić jako deweloperzy, to wziąć do serca opinie obu grup fanów i połączyć jakoś najlepsze elementy obu gier. Uważam, że zespół będzie miał kilka rzeczy, które będą niespodzianką dla obu grup fanów, zarówno starych fanów jak i tych nowych, kiedy dokona takiego połączenia... najlepszych rzeczy w obu grach: Dragon Age Początek oraz Dragon Age II. Cieszymy się, że będziemy mogli o tym mówić w przyszłości".


Źródło: PC Gamer

Drukuj