Dragon Age III: Inkwizycja - Sprint Review

Wielu z Was na pewno uszczęśliwi nowa wiadomość. Kilku pracowników z BioWare na swoich profilach na Twitterze poinformowali o tzw. Sprint Review (Przegląd sprintu), dzięki czemu poznamy więcej informacji na temat Dragon Age III. Jak napisali: "Dowiecie się, co zespół zrobił przez te ostatnie 3 tygodnie". Kiedy to nastąpi? Wygląda na to, że już dzisiaj. Więc uzbrójcie się w cierpliwość. W rozwinięciu znajdziecie przetłumaczone wpisy.

"Na pewno warto czekać :) Poza tym, sprint review będzie już jutro. Zawsze jestem podekscytowany mogąc zobaczyć, to co zespół zrobił przez te ostatnie 3 tygodnie".


Cameron Lee, Producent Dragon Age III

"Sprint Review już jutro. Bądźcie gotowi!

Mark Darrah, Producent wykonawczy

"Dla tych niezaznajomionych z terminem sprintreviewday: jest to seria niezwykle ogólnikowych tweetów producenta wykonawczego Marka Darrah na temat tego, czego jest świadkiem."

"... to czego jest świadkiem, to co pół - tygodniowy przekaz najświeższych wiadomości na temat postępów nad DAIII przygotowywany przez zespoły pracujące nad grą. Niezwykle ogólnikowe ale bardzo porywające".

Mike Laidlaw, Dyrektor kreatywny

"Oglądałem dziś trochę Dragon Age 3 i aż kręci mi się w głowie. Tak, że aż mam ciarki - tak fantastycznie to wygląda".

Jarrett Lee, Kierownik marketingu gier HD BioWare (Mass Effect, Dragon Age)

"Super seksowny, szybki raport potrzebny na jutro... Właśnie zorientowałem się, że muszę napisać drugi".

Jason Barlow, Menedżer ds. rozwoju

"Jestem w domu od dwóch godzin ale nie mogę przestać myśleć o tych wszystkich fantastycznych rzeczach, które zdarzyły się dziś w pracy".

Mark Wilson, Projektant poziomów

Aktualizacja:

Jest tu bardzo mało ciekawych rzeczy. Pominęliśmy gadanie o światłach, kanapkach itp.

- Zapisz wczytaj

- Co! Mamy opcje zapisz/wczytaj w DA3? Niezły wyciek!

- Efekt motyla! - (bardzo niewielka, niemalże nieznacząca rzecz może mieć kolosalny wpływ na jakąś większą całość).

- MonkeyFarm, twoja małpa jest dojrzała. (framework do robienia i "pakowania" softu).

- Telemetria jest sexy

- Powiem ci kiedy to będzie ściana ognia.

- Jednym z interesujących w aspektach rozwoju przy DA III jest to, jak wiele filmików kręcą developerzy dokumentując swoją pracę, tak aby móc dzielić się postępami ze swoimi kolegami z zespołu.

- Śmierć i Umieranie. Boże, co za wrzód na tyłku.

- Naprawdę wolałbym aby moja prezentacja na sprintReviewDay nie była samym tekstem. Pisanie jest najmniej seksowną metodą na zrobienie przeglądu sprintu

- Inny ciekawy aspekt rozwoju w DA III - liczba komend debugowania oraz poziomów jaka zostaje zrobiona

- Wystarczająco niejasne? Screenshoty!!!

- Ogień leci z nieba dziecinko!!

- Zrobię zdjęcie audio

- Zabawne, że powiedziałeś, że właśnie przeglądamy audio. Przekażę ten pomysł dalej

- Powinniśmy robić audio i pisanie jednocześnie, żebyśmy mogli słychać świetnych dźwięków, jak będziemy czytać

- Nowa opcja ZREDAGOWANE w DA III wygląda fantastycznie

- Teraz przegląd interfejsu. Rozmowa zeszła na czcionki i layouty. Mmmm czcionki...

- Kerning

- Poziomy? Poziomy. - zapewne chodzi o lokacje

- Zespół tworzący poziomy i zawartość, godzina poświęcona smaczkom gameplay'a

- Lokalizacje

- Proces Dokumentacji, w końcu terminy, które rozumiem

- Sztuka! - pokazali obrazy

- Kamera konwersacji? Co?!?

- Demo gadających głów, ale nie klownów...

- Posiedziałem dziś na swoim pierwszym przeglądzie sprintu Dragon Age III. Co za wspaniały mix "genialnego" i "przezabawnego" (wesoły zespół!)

- Koniec dzisiejszego przeglądu sprintu. Było długo i było fajnie. Dziękujemy wszystkim fanom, którzy śledzili wszystkie żartobliwe tweety.

- Ach... to już koniec? "łezka" Było mnóstwo zabawy. Dzięki za te mgliste aluzje.

- Tak to koniec. Postaramy się być jeszcze bardziej mgliści za 3 tygodnie.


Drukuj