Walka to nie wszystko...

Mam dobre wiadomości dla tych, którzy nie lubią walki a preferują dyplomację. Po raz kolejny na forum BioWare trwają dyskusje, z których czerpiemy informacje. Tym razem fani zapytali o to, czy gracze dostaną możliwość wyboru alternatywnych opcji, które pozwolą ukończyć misję bez uciekania się do przemocy. Jeśli ciekawi Was co na to BioWare, to zapraszam do rozwinięcia.

Chciałabym aby większą ilość zadań, które można rozwiązać bez uciekania się do przemocy. Zadania takie można by rozwiązywać poprzez dialog, ale także można by wykorzystać jakąś umiejętność bohatera lub poprzez wykonanie specjalnej czynności w danym momencie lub wcześniej.


Tak, w zasadzie coś takiego robimy. Zastosowanie tego jest różnorodne -- nie chcemy aby gracz nieświadomie ominął naprawdę interesującą walkę, ale tak długo, jak alternatywne ścieżki również mają interesującą zawartość (albo przynajmniej trzeba sporo się nabiegać żeby tę alternatywną drogę odkryć a nie tylko w dialogu wybrać opcję "pomiń walkę") lub walka tak naprawdę nie jest tak istotna -- i gracz zdaje sobie sprawę, że to co robi ma swoje konsekwencje -- to powinno być możliwe w kilku przypadkach. W końcu nie każdy uważa, że walka sama w sobie, jest nagrodą.. - David Gaider


Drukuj