Wkrótce nowy dodatek do Dragon Age: Inkwizycja i wiele więcej

Gotowi na dalsze przygody w Thedas? Dyrektor kreatywny Mike Laidlaw przedstawia pierwsze szczegóły na temat kolejnego dodatku fabularnego i omawia nowe funkcje gry.

 

Witajcie!

Ten tekst piszę jeszcze przed PAX Prime, aby można go było opublikować tuż po naszym sobotnim panelu. Mam nadzieję, że wszystko poszło sprawnie i uzyskaliście informacje o dodatkach, które zakończą naszą wspólną wyprawę do świata Dragon Age: Inkwizycja.

Ale zanim przejdę do szczegółów, pozwólcie, że wam podziękuję. Ta gra była wielką, szaloną przygodą – od chwili, gdy postanowiliśmy zupełnie odnowić serię DA z wykorzystaniem technologii Frostbite, po dzień dzisiejszy, w którym nie przestajecie zadziwiać nas fanowską twórczością, pasją i komentarzami na temat tego, co zrobiliśmy dobrze, a co powinniśmy poprawić. Za to wszystko ogromnie wam dziękujemy!

A teraz przejdźmy do najnowszej aktualizacji zmierzającej na Xbox One, PS4 i PC, która obok typowych poprawek będzie zawierać kilka smakowitych dodatków.

Pierwszy z nich to złoty bryłkowiec, który po ukończeniu głównej linii fabularnej DA:I pozwoli wam „synchronizować” elementy zebrane podczas poszczególnych rozgrywek. Aby go użyć, po zakończeniu gry udajcie się do Kazamatów Podniebnej Twierdzy i kliknijcie rzeźbę przedstawiającą złotego bryłkowca. Gdy to zrobicie, dla każdej waszej rozgrywki prowadzonej a) w sieci oraz b) na tej samej platformie – w Kazamatach i w Azylu zostanie umieszczona rzeźba. Kliknięcie na niej spowoduje synchronizację aktualnej rozgrywki. Synchronizacja jest dwukierunkowa i sumująca się, co oznacza, że wszelkie zebrane elementy zostaną dodane do waszej sieciowej kolekcji, nawet jeśli „klikająca” postać nie ukończyła jeszcze gry. To taka „nowa gra plus”... tyle że bez konieczności rozpoczynania nowej gry.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rozwiązania, bo pozwala graczom korzystać z ich kolekcji bez konieczności rozpoczynania gry od nowa. Oprócz tego w skład kolekcji mogą wejść przedmioty posiadane przez wszystkie wasze postacie. Synchronizacji podlegają schematy rzemieślnicze (w tym te z dodatków i pakietów wyposażenia – o ile są zainstalowane), przepisy na mikstury (z wyłączeniem ich ulepszeń), wierzchowce oraz elementy wystroju Podniebnej Twierdzy.

Drugi nowy element to dostępna w Podniebnej Twierdzy garderoba. Na początek znajdziecie w niej około tuzina różnokolorowych strojów dobranych tak, by waszej ukochanej lub ukochanemu nie groziło podczas pocałunku zranienie twarzy kolczastym naramiennikiem.

Domyślny kolor beżowy oczywiście nadal jest dostępny, ale otrzymaliśmy wyraźne sygnały, że część z was (no dobrze, właściwie to wszyscy) wolałaby w tym względzie trochę więcej różnorodności. Garderobę znajdziecie w swojej sypialni po przeprowadzeniu aktualizacji gry.

Tak jak z zawartością wszystkich naszych aktualizacji, wspomniane wyżej funkcje będą dostępne za darmo.

Nasze ostatnie dzisiejsze ogłoszenie to finalny fabularny dodatek do DA: Inkwizycja zatytułowany „Intruz”. Jest to coś, czego dotąd nie próbowaliśmy, czyli epilog. „Intruz” opowiada zupełnie nową historię, a jego akcja rozgrywa się dwa lata po wydarzeniach z gry podstawowej. Fabuła dotyczy zaś tego, jak organizacja, która uratowała świat przed zagładą, ma odnaleźć się w świecie, który ratunku już nie potrzebuje. W dodatku tym spotkacie starych znajomych, ujawnicie zupełnie nowe zagrożenie i zdecydujecie o ostatecznym losie Inkwizycji, którą z takim wysiłkiem budowaliście. Być może natraficie też na wskazówki dotyczące przyszłości Thedas.

Do gry w „Intruza” niezbędna będzie postać, która ukończyła główną linię fabularną DA:I, dlatego dodatek zapowiadamy z trochę większym wyprzedzeniem niż pozostałe.

To rozszerzenie jest naszym pożegnaniem z Inkwizycją. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Wszystkiego dobrego,

Mike Laidlaw

Drukuj