Podsumowanie Sprint Review 3

Trzecia część Sprint Review (Szybkiego przeglądu) już za nami. Po raz kolejny zostaliśmy zasypani mnóstwem dziwnych wpisów na Twitterze, które dotyczyły nadchodzącej gry, Dragon Age III: Inkwizycja. Zebraliśmy wszystkie materiały i umieściliśmy je w rozwinięciu.

Dragon Age III - Co z Toolsetem?

Jeśli lubicie tworzyć mody, używając Zestawu Narzędzi, to ten news Was zainteresuje. Na oficjalnym forum gry, pracownicy tj. Allan Schumacher oraz David Gaider, postanowili odpowiedzieć na pytanie: czy BioWare udostępni nowy zestaw narzędzi (Dragon Age II nie miało własnego). Jeżeli interesuje Was, co takiego powiedzieli, to zapraszam do rozwinięcia.

Dragon Age III bez gryfów i narracji!

Jeżeli liczyliście na spotkanie jednego z ostatnich gryfów to mam dla Was smutne wieści. Jak donosi Mark Darah, producent wykonawczy Inkwizycji, tym razem nie zobaczymy jeźdźców na gryfach ponieważ nie pasuje to do nurtu stylistycznego. Twórcy nie planują skoków w czasie i dlatego nie pojawi się również narracja taka,  jak w Dragon Age II. W rozwinięciu znajdziecie cytat z Twittera Marka.

Walka to nie wszystko...

Mam dobre wiadomości dla tych, którzy nie lubią walki a preferują dyplomację. Po raz kolejny na forum BioWare trwają dyskusje, z których czerpiemy informacje. Tym razem fani zapytali o to, czy gracze dostaną możliwość wyboru alternatywnych opcji, które pozwolą ukończyć misję bez uciekania się do przemocy. Jeśli ciekawi Was co na to BioWare, to zapraszam do rozwinięcia.

O nowym silniku słów kilka...

Wczoraj na imprezie Bradford Animation Festival wielu przedstawicieli branży gier zaprezentowało swoje produkty. Wśród Bethesdy i CD Project Red nie mogło zabraknąć BioWare. Neil Thompson, Kierownik działu ds grafiki i animacji ujawnił jeden ze screenów oraz opowiedział trochę o silniku Frostbite 2. Neil wyjaśnił, że stary Eclipse zaczynał już zgrzytać i potrzebowali zmian. W rozwinięciu znajdziecie kilka cytatów.

Zapewnienie emocjonalnych finałów w grach z serii Dragon Age

Każdy kto grał w obie części Dragon Age, mógł zauważyć, że zakończenia nie są zbyt szczęśliwe. Od protagonisty wymagano poświęcenia dla dobra otaczającego go świata.