Projektowanie scenerii

Zanim zajmiemy się bohaterami Dragon Age: Świt Poszukiwacza, omówmy najpierw scenerię.

 

Poniższe obrazy przedstawiają projekty różnych lokacji w filmie. By wykreować wiarygodną scenę, trzeba dobrze rozumieć miejsca, w których działają postacie. Jak widzicie, dyrektor wykonał plany pięter i wnętrz, wykorzystując elementy z prawdziwego świata, by stworzyć odpowiednie scenerie.

 

Biuro Wyższego Poszukiwacza (po lewej) i Kryjówka Lazarro - 1 (po prawej)

Biuro Wyższego Poszukiwacza

Ten obraz przedstawia scenerię dla Biura potężnego Wyższego Poszukiwacza. Poszukiwacze Prawdy są andrastiańskim zakonem, podlegającym bezpośrednio Boskiej w Val Royeaux. Organizacja chroni i zapewnia równowagę siłom Zakonu Templariuszy.

Kryjówka Lazarro - 1

Ten koncept art przedstawia w szczegółach kryjówkę nowej postaci w świecie Dragon Age - handlarza informacjami imieniem Lazarro. Sori-San wykorzystał elementy z prawdziwego świata, by pomóc mu wykreować realistyczny świat.

 

Kryjówka Lazarro - 2 (po lewej) i Siedlisko Lazarro (po prawej)

Kryjówka Lazarro - 2

Piwniczna część mapy Kryjówki Lazarro. Możesz odnieść lepsze wrażenie, jak jest duża i ile miejsca zajmuje jego mieszkanie. Zaczynasz zastanawiać się przez to, jaki jest koszt takiego miejsca, jak to za metr kwadratowy.

Siedlisko Lazarro

Dobrym sposobem, by nie dopuścić nikogo do swojego domu, jest wybudować go na zboczu góry i nie umieścić tam drabiny. Jako handlarz informacjami, Lazarro musi przedsiębrać wiele koniecznych środków ostrożności.

Scena Morderstwa (Kliknij, by powiększyć obraz)

Scena Morderstwa

Ten obraz przedstawia bardziej mroczną część Dragon Age: Świt Poszukiwacza, Świat Thedas jest niebezpiecznym miejscem, a ten koncept art właśnie to ilustruje. W świecie mieczy i magii muszą pojawić się ofiary.

Tłumaczenie: Therionee

 

 

 


Drukuj