Rysunki i storyboardy

Zebraliśmy rysunki, szkice koncepcyjne, storyboardy i wiele więcej, abyście mogli ujrzeć co dzieje się za kulisami filmu.

 

Aprl Bennett, producent nadzorujący dział rozrywki z FUNimation, także dzieli się swoimi spostrzeżeniami o pracy nad filmem we współpracy z BioWare, reżyserem Fumihiko Sori oraz zespołem z T.O. Enterainment. Na początek zaczniemy z kluczowymi szkicami i storyboardami z pierwszych scen Dragon Age: Świt Poszukiwacza.

Wizualny szkic Soriego.

To jedna z wizualizacji, jakie Sori (reżyser) ukończył po tym, jak przesłaliśmy mu rysunki poglądowe, które uważaliśmy za odpowiednie dla zachodniego odbiorcy. Naprawdę chciał pokazać, jak hardcorowo może wyglądać Cassandra, skoncentrowana na plakacie. Można zobaczyć, że Cassandra jest dużo młodsza niż ta, którą widzimy w Dragon Age II. Ma dłuższe włosy i jaśniejszy makijaż oczu, które dają jej bardziej niewinny wygląd. Nie nie daj się nabrać na jej wygląd, bowiem może ci skopać tyłek!

Początek filmu, cisza przed burzą.

Ten storyboard pokazuje sam początek filmu. Scena ma ukazać ciszę przed burzą. Las tętni zwyczajnym życiem zwierząt i owadów, nagle słychać dudnienie pędzących koni.

Konie i Poszukiwacze podczas przygotowań do bitwy przeciwko magom krwi.

Tu widzimy obrazek koni i poszukiwaczy przygotowujących się do pierwszej bitwy przeciwko magom krwi. Akcja rozpoczyna się natychmiast. Chcemy pokazać w tej scenie umiejętności Poszukiwaczy!

Smoki powracają do świata.

Jest to pierwsza scena, gdzie możemy rzucić okiem na to co będzie działo się w serii. W filmie chcemy podkreślić fakt, że smoki powracają do świata. Te wizualne szczegóły są tak niesamowite, ponieważ reżyser spędził dużo czasu na tworzeniu smoka, aby był jak najbardziej szczegółowy.


Drukuj