Podsumowanie Penny Arcade Expo

Niedawno podsumowaliśmy dla Was targi Gamescom, teraz przyszła pora na targi Penny Arcade Expo. BioWare odpowiedziało na wiele pytań dotyczących Dragon Age II i Dragon Age III. Zapraszam do przeczytania zebranych informacji z PAX.

Czy Dragon Age III będzie miało taki sam styl graficzny co dwójka?

Podobny ale nowy.

Czemu nie połączyliście historii  Początku z DA2?

Pragnęliśmy aby gry opowiadały historię świata z różnej perspektywy.

Kiedy następne DLC? Planujecie wydać pudełkowy dodatek?

Niedługo. Mówimy oczywiście o DLC.

Czy wypuścicie nowe ubrania dla towarzyszy?

Mamy wiele niewykorzystanych modeli, ale nie będziemy ich dawać.

Czy zobaczymy więcej smoków?

One powracają w tym wieku.

Co dalej z Dragon Age?

Więcej DLC.

Czy historia Szarego Strażnika jest skończona?

Strażnik wykonał swoje zadanie jako postać kierowana przez gracza. Po powrocie do Fereldenu możemy zobaczyć jego oddziaływania. Szara Straż ma nadal coś do powiedzenia.

Czy wykorzystacie mechanikę pochodzeń z DA "Początek"?

Możliwe, że wykorzystany cześć.

Czy smoki odegrają większą rolę?

Tak.

Które z zakończeń jest kanoniczne?

Wszystkie.

Czy Anders dostanie nowego kota (DLC)?

Zobaczymy. W Thedas jest wiele kotów.

Czy istnieje szansa zagrania Awarem?

Jest to możliwe.

Czy Architekt to magister?

Bez komentarza.

Czy zagadki Bandy Trojga w Kirkwall będą pełnić ważna rolę?

Tak.

Czy dane nam będzie wcielić się w Qunari lub ich wyznawcę?

Nie wykluczamy tej myśli.

Czy ujrzymy ponownie Koryfeusza?

Tak, jest to bardzo możliwe.

Dlaczego w dwójce Qunarii mają rogi?

Od samego początku mieli mieć rogi.

Czy Fenris i Izabela mogą być razem?

Możliwe.

Czy Mroczne pomioty powrócą w DLC?

Tak, powrócą.

Czy połączycie świat z ME z uniwersum DA?

Nie !!! To by była katastrofa.

Czy powstanie DLC, w którym to nasz protagonista uwalnia swoją siostrę z kręgu ?

Nie. Jest zbyt wiele zmiennych. Należy sobie odpowiedzieć czy Bethany by tego chciała.

Czy w grze będą rapiery?

Potrzebna by była nowa animacja. Jest to możliwe. Zobaczcie nowe klasy broni.

Czy powróci specjalizacja Mistycznego Wojownika?

Nie będzie dokładnie takiej samej specjalizacji ale coś podobnego.

Co z kooperacją? Czy są na to jakieś szanse?

Nie mamy na to planów. Silnik nam na to nie pozwala.

Czy wydacie Dragon Age MMO?

Nie.

Czy możliwe jest małżeństwo i posiadanie dzieci z istotami z piekła?

Były takie niejasne insynuacje, że takie związki były możliwe.

Gracze pragną zmienić pancerz swoim towarzyszom. Co wy na to ?

BioWare zdaje sobie z tego sprawa, że gracze chcą zmieniać pancerz swoich kompanów oraz ich wygląd. (W czasie pokazu na scenie mignęła scena, w której Merrill posiada kompletnie nowy strój złożony z hełmu, napierśnika, rękawic oraz butów).

Czy kiedyś drogi Hawke oraz Komendanta Szarej Straży skrzyżują się?

Jestem zaszczycony, że takie pytanie padło, ponieważ było ono w głowach nas wszystkich. Było naprawdę wiele przegapionych okazji, w których dowódca i Hawke mogli by się spotkać.

Jak będzie wyglądać walka?

Jest nowy schemat do powtarzania jak mantra, nad którym pracują deweloperzy zajmujący się nadchodzącym DLC, a jest w nim: przygotowanie, praca zespołowa i ustawianie na pozycjach. Omówili to , że walka ma kłaść wielki nacisk na taktykę, na to by gracz przygotował drużynę do walki, wykorzystując atuty swoich członków drużyny, dobrze ustawiając postacie i doskonaląc zajmowanie taktycznych miejsc.

Co z pracą zespołową w grze?

W przyszłości gracz otrzyma coś w rodzaju "bonusa drużynowego", za posiadanie w drużynie pewnych postaci. To coś więcej niż zwykłe podniesienie statystyk, ponieważ bonusy będą się kumulować w specyficzny sposób, co zmotywuje gracza, żeby wybrał konkretną postać do drużyny "wybierz mnie!".

Możecie powiedzieć coś o trzeciej części gry no i o naszej wiedźmie Flemeth?

Świat będzie pogrążony w wojnie, zarówno magowie, jak i templariusze będą dążyć do zdobycia władzy i kontroli. Gracz przemierzy wiele "egzotycznych" lokacji, by spróbować zaprowadzić pokój. Dragon Age II to "wielkie przygotowanie gruntu" pod cel, jaki dostaniemy w trzeciej grze, czyli "ocalić świat przed... nim samym"


Drukuj