Dragon Age: Legendy nowe specjalizacje - Mag
Nastał nowy dzień, więc pora na kolejne nowości z Dragon Age Legendy. Jak zapowiedzieli wczoraj, twórcy udostępnili kolejny opis nowych specjalizacji jakie trafią do gry. Tym razem prezentujemy Wam maga. Jeśli lubicie ciskać kulami ognia, razić błyskawicami i zamrażać, to zapraszamy do rozwinięcia.
Mistycyzm
(Do wykupienia z Biblioteką)
Bariera: Wzrastają odporności na ataki w zwarciu, dystansowe i magiczne. Umiejętność pasywna.
Efekty: +8% do odporności na ataki w zwarciu/magiczne/dystansowe; +3% do odporności na ulepszenie.
Klątwa podatności: Obniża odporności wszystkich wrogów. Nie kończy tury.
Efekty: -30% odporności na ataki w zwarciu/magiczne/dystansowe przez 4 tury; czas trwania +1 tura na ulepszenie.
Miażdżące Więzienie: Zadaje z czasem poważne obrażenia i rani pomniejszych wrogów. Koszt - 3 punkty many.
Efekty: Zadaje obrażenia równe 10 serc lub mniejsze, osłabia wrogów z ilością serc mniejszą niż 10, zadaje 2 serca obrażeń przez 3 tury; czas trwania +1 tura na każde 3 ulepszenia.
Rozproszenie magii: Rozprasza pozytywne efekty oddziałujące na wrógów. Nie kończy tury.
Efekty: Rozprasza efekty przez 3 tury; czas trwania +1 tura na każde 3 ulepszenia.
Wyssanie energii: Kiedy ginie wróg, wszyscy sojusznicy otrzymują +1 do many. Nie wymaga zużycia many. Nie kończy tury.
Efekty: -25% kary do obrony przez 1 turę; czas trwania +1 tura +1 na każde 3 ulepszenia.
Duch
(Do wykupienia z Zakonem)
Magiczna tarcza: Zwiększa Twoją szansę na uniknięcie ataków. Umiejętność pasywna.
Efekty: +14% szansy na unik; +4% szansy na unik na ulepszenie.
Szybkie Leczenie: Przywraca serca wyznaczonemu celowi. Kosztuje 2 punkty many. Nie kończy tury.
Efekty: Leczy 3 serca; leczy dodatkowo pół serca na ulepszenie.
Pobudzenie: Przywraca manę i zdrowie jednemu sojusznikowi.
Efekty: Leczy 3 serca, odnawia 6 punktów many; leczy dodatkowo pół serca na ulepszenie.
Heroizm: Zwiększa efektywność i szansę na przetrwanie 1 sojusznika. Nie kończy tury.
Efekty: +25% premii do ataku, +25% premii do obrony, +25% odporności na ataki w zwarciu/magiczne/dystansowe przez 6 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.
Grupowe Przyspieszenie: Sprawia, że cała Twoja drużyna porusza się szybciej. Kosztuje 2 punkty many. Nie kończy tury.
Efekty: +100% mobilności przez 10 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.
Żywioły
(Do wykupienia z Salą Treningową)
Mistrzostwo Żywiołów: Zwiększa obrażenia od Twoich ataków związanych z żywiołami. Umiejętność pasywna.
Efekty: +8% premii do ataku; +3% premii do ataku na ulepszenie.
Sparaliżowanie: Rani pomniejszych wrogów, osłabia ich i obniża ich obronę.
Efekty: Zabiera wrogom 8 serc lub mniej, osłabia silniejszych przeciwników, -25% do obrony przez 6 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.
Burza: Przywołuje błyskawicę na kilka tur, zmniejszając zdrowie i manę wroga. Kosztuje 3 punkty many.
Efekty: 75% szans na zadanie pomniejszych obrażeń przez 4 tury, czas trwania +1 tura na każde 3 ulepszenia.
Ognisty Pocisk: Zadaje małe obrażenia i podpala cel. Nie kończy tury.
Efekty: 50% szans na zadanie obrażeń równych jednemu sercu przez 3 tury; czas trwania +1 tura na każde 3 ulepszenia.
Stożek Zimna: Podmuch mrozu, który rani pobliskich wrogów i może ich osłabić. Kosztuje 2 punkty many.
Efekty: 30% szans na osłabienie i zadanie dodatkowych obrażeń; +10% premii do ataku na ulepszenie.