Dragon Age: Legendy nowe specjalizacje - Wojownik
Kolejny tydzień zbliża się ku końcowi, więc pora na ostatnią zapowiedzianą klasę do Dragon Age Legendy. Jeśli interesuje Was walka bronią białą, to w rozwinięciu znajdziecie specjalizacje wojownika.
Przodownik
(Do wykupienia z Biblioteką)
Przewaga: Zwiększa odporność na ataki w zwarciu. Umiejętność pasywna.
Efekty: +30% odporności na ataki w walce w zwarciu; +5% odporności na ulepszenie.
Wezwanie do boju: Zbiera Twoich sojuszników, by ulepszyć atak, zwinność i obronę. Nie kończy tury.
Efekty: +25% premii do ATAKU/ZWINNOŚCI/OBRONY przez 4 tury; czas trwania +1 tura na ulepszenie.
Motywacja: Zwiększa atak, zwinność i obronę Twojej drużyny bez zużywania many. Nie kończy tury.
Efekty: +10% premii do ATAKU/ZWINNOŚCI/OBRONY przez 6 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.
Młynek: Zadaje pomniejsze obrażenia wszystkim wrogom stojącym w prostej linii. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 2 punkty many. Nie kończy tury.
Efekty: +10% premii do ATK na ulepszenie.
Natarcie: Atakowany cel otrzymuje poważne obrażenia, pobliscy wrogowie są atakowani. Kosztuje 3 punkty many.
Efekty: +125% premii do ATAKU; +10% premii na ulepszenie.
Templariusz
(Do wykupienia z Zakonem)
Forteca Umysłu: Zwiększa odporność na magię. Umiejętność pasywna.
Efekty: +30% do odporności na magię; +5% premii na ulepszenie.
Sprawiedliwy Cios: Zadaje obrażenia celowi i wysysa manę, przekazując ją Tobie. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 2 punkty many.
Efekty: Wysysa 2 punkty many; +1 do wysysanej many co 3 ulepszenia.
Święte Uderzenie: Zabiera wrogowi manę i zadaje +50% obrażeń w zależności od ilości wyssanej many. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 3 punkty many.
Efekty: Zabiera 6 punktów many; +10% do obrażeń krytycznych na ulepszenie.
Oczyszczenie: usuwa wszystkie rany sojusznika. Nie kończy tury.
Efekty: Uzdrawia 0,5 serca co 3 ulepszenia.
Absorpcja Many: Wysysa zdrowie i manę drużynie wroga. Kosztuje 2 punkty many.
Efekty: Zabiera 1,5 serca i 2 punkty many z każdego wroga; wysysa +1 punkt many na każde 3 ulepszenia.
Berserker
(Do wykupienia z Salą Treningową)
Żądza Krwi: Zwiększa Twoje szanse na trafienia krytyczne. Umiejętność pasywna.
Efekty: +30% szansy na trafienie krytyczne; dodatkowe +5% szansy na ulepszenie.
Śmiertelny Cios: Potężny cios, który daje Tobie i Twoim sojusznikom 1 punkt many za zabicie. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 2 punkty many.
Efekty: +100% premii do ATAKU; +10% szans na trafienie krytyczne na ulepszenie.
Dobijający Cios: Wysysa Twoją manę i zadaje obrażenia proporcjonalne do wyssanej many. Wymaga broni do walki w zwarciu
Efekty: Usuwa całą manę, +75% do ATAKU na zużytą manę; +10% do obrażeń krytycznych na ulepszenie.
Berserker: Premia do ataku i regeneracji, która powoli wysysa Twoją manę. Działanie kończy się, kiedy mana skończy się zupełnie. Nie kończy tury.
Efekty: +50% premii do ATAKU przez 10 tur, leczy 0,5 serca przez 12 tur, 15% do zużycia 1 punktu many przez 12 tur, czas trwania +1 tura na ulepszenie
Adrenalina: Niewielka premia do ataku dla siebie, która nie wymaga zużycia many. Nie kończy tury.
Efekty: +25% premii do ATAKU przez 6 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.