Dragon Age: Legendy nowe specjalizacje - Wojownik

Kolejny tydzień zbliża się ku końcowi, więc pora na ostatnią zapowiedzianą klasę do Dragon Age Legendy. Jeśli interesuje Was walka bronią białą, to w rozwinięciu znajdziecie specjalizacje wojownika.

Przodownik

(Do wykupienia z Biblioteką)

Przewaga: Zwiększa odporność na ataki w zwarciu. Umiejętność pasywna.

Efekty: +30% odporności na ataki w walce w zwarciu; +5% odporności na ulepszenie.

Wezwanie do boju: Zbiera Twoich sojuszników, by ulepszyć atak, zwinność i obronę. Nie kończy tury.

Efekty: +25% premii do ATAKU/ZWINNOŚCI/OBRONY przez 4 tury; czas trwania +1 tura na ulepszenie.

Motywacja: Zwiększa atak, zwinność i obronę Twojej drużyny bez zużywania many. Nie kończy tury.

Efekty: +10% premii do ATAKU/ZWINNOŚCI/OBRONY przez 6 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.

Młynek: Zadaje pomniejsze obrażenia wszystkim wrogom stojącym w prostej linii. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 2 punkty many. Nie kończy tury.

Efekty: +10% premii do ATK na ulepszenie.

Natarcie: Atakowany cel otrzymuje poważne obrażenia, pobliscy wrogowie są atakowani. Kosztuje 3 punkty many.

Efekty: +125% premii do ATAKU; +10% premii na ulepszenie.

Templariusz

(Do wykupienia z Zakonem)

Forteca Umysłu: Zwiększa odporność na magię. Umiejętność pasywna.

Efekty: +30% do odporności na magię; +5% premii na ulepszenie.

Sprawiedliwy Cios: Zadaje obrażenia celowi i wysysa manę, przekazując ją Tobie. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 2 punkty many.

Efekty: Wysysa 2 punkty many; +1 do wysysanej many co 3 ulepszenia.

Święte Uderzenie: Zabiera wrogowi manę i zadaje +50% obrażeń w zależności od ilości wyssanej many. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 3 punkty many.

Efekty: Zabiera 6 punktów many; +10% do obrażeń krytycznych na ulepszenie.

Oczyszczenie: usuwa wszystkie rany sojusznika. Nie kończy tury.

Efekty: Uzdrawia 0,5 serca co 3 ulepszenia.

Absorpcja Many: Wysysa zdrowie i manę drużynie wroga. Kosztuje 2 punkty many.

Efekty: Zabiera 1,5 serca i 2 punkty many z każdego wroga; wysysa +1 punkt many na każde 3 ulepszenia.

Berserker

(Do wykupienia z Salą Treningową)

Żądza Krwi: Zwiększa Twoje szanse na trafienia krytyczne. Umiejętność pasywna.

Efekty: +30% szansy na trafienie krytyczne; dodatkowe +5% szansy na ulepszenie.

Śmiertelny Cios: Potężny cios, który daje Tobie i Twoim sojusznikom 1 punkt many za zabicie. Wymaga broni do walki w zwarciu. Kosztuje 2 punkty many.

Efekty: +100% premii do ATAKU; +10% szans na trafienie krytyczne na ulepszenie.

Dobijający Cios: Wysysa Twoją manę i zadaje obrażenia proporcjonalne do wyssanej many. Wymaga broni do walki w zwarciu

Efekty: Usuwa całą manę, +75% do ATAKU na zużytą manę; +10% do obrażeń krytycznych na ulepszenie.

Berserker: Premia do ataku i regeneracji, która powoli wysysa Twoją manę. Działanie kończy się, kiedy mana skończy się zupełnie. Nie kończy tury.

Efekty: +50% premii do ATAKU przez 10 tur, leczy 0,5 serca przez 12 tur, 15% do zużycia 1 punktu many przez 12 tur, czas trwania +1 tura na ulepszenie

Adrenalina: Niewielka premia do ataku dla siebie, która nie wymaga zużycia many. Nie kończy tury.

Efekty: +25% premii do ATAKU przez 6 tur; czas trwania +1 tura na ulepszenie.


Drukuj